Potrošnja vode

1. Na koji način mogu promijeniti broj članova kućanstva za potrošnju vode?
U slučaju promjene broja članova kućanstva (prijave/odjave), zahtjev je potrebno popuniti, potpisati i ovjeriti pečatom od strane predstavnika suvlasnika.

Ako stambena zgrada nema svog predstavnika, zahtjev može podnijeti obveznik plaćanja, uz potpis i broj osobne iskaznice.
Zahtjevi se dostavljaju do 25-tog u mjesecu za tekući mjesec:
  • poštom na adresu Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., p.p. 896, 10001 Zagreb
  • osobno na adresi VIO d.o.o., Folnegovićeva 1, Zagreb
  • telefaksom na brojeve 01/6163-657 i 01/6163-226) ili
  • e-mailom na informacije.reklamacije@vio.hr šalje se skenirani dokument.
2. Kako mogu plaćati potrošnju vode prema svom očitanju vodomjera?
Očitanje vodomjera možete dojaviti u razdoblju od 27. do 30./31. u mjesecu i to:
  • putem web obrasca na www.vio.hr
  • telefonom na broj 01/6163-617
  • osobno ( Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Eleonore Patačić 1b, Zagreb)
  • putem pošte ( Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., p. p. 896, 10001 Zagreb)
  • dojaviti se stanje može i putem broja 072/500 400
3. Zašto plaćam toplu vodu, kad vodu grijem plinom?
Uobičajeno zgrade koje imaju plin nemaju toplu vodu.

Moguće su iznimke, ali molimo korisnike da se za odgovor obrate predstavniku suvlasnika, odnosno Vodoopskrbi i odvodnji, upitom na e-mail informacije.reklamacije@vio.hr

3. Koju naknadu mogu platiti karticom?
U Centru za korisnike karticom se može platiti naknada za potrošnju vode, i to MasterCard karticom, Maestro karticom te VISA kreditnom karticom.
Obročna uplata naknade za potrošnju vode moguća je individualnom standardnom, individualnom zlatnom, individualnom platinum MasterCard karticom te VISA Avenue Mall kreditnom karticom, i to izdanima od Zagrebačke banke d.d.
 
Odgovore na ostala pitanja iz područja rada Vodoopskrbe i odvodnje možete pogledati na www.vio.hr