Zaštita potrošača u Zagrebačkom holdingu osigurana je kroz rad zajedničkog Povjerenstva za reklamacije potrošača društava Zagrebački holding d.o.o., Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o. i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.
Pisani prigovori na usluge Zagrebačkog holdinga, neovisno o djelatnosti, rješavaju se u stručnim službama podružnica i ovisnih društava, dok zajedničko Povjerenstvo predstavlja tijelo koje rješava reklamacije potrošača vezane uz javne usluge kojih su pružatelji društva Zagrebački holding d.o.o., Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o. i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o. (sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, javne usluge kojih je pružatelj Grupa Zagrebački holding su: distribucija prirodnog plina, javna vodoopskrba i javna odvodnja, opskrba plinom u javnoj usluzi te prikupljanje miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada).
Povjerenstvo se sastoji od sedam članova od kojih je jedan predsjednik Povjerenstva. Članove i zamjenike članova Povjerenstva bira se na način da dva člana Povjerenstva i dva zamjenika predlažu udruge (savezi udruga) za zaštitu potrošača a pet članova Povjerenstva i pet zamjenika određuje se iz reda zaposlenih radnika Društva i ovisnih društava.
Na temelju članka 14. Izjave trgovačkog društva Zagrebački holding d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 41 (pročišćeni tekst od 30. rujna 2021.) i Odluke direktora društava Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o., Zagreb, Gradska plinara Zagreb d.o.o., Zagreb i Vodoopskrba i odvodnja d.o.o., Zagreb, KLASA: ZGH-01-17-1003, Ur.broj: 01-08-01-22-14 (MJ), sve u vezi članka 26. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine 19/2022), Uprava Zagrebačkog holdinga d.o.o., na 675. sjednici održanoj 10.06.2022. godine donijela je
Pravilnik o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača.
Odlukom Uprave Društva od 27. srpnja 2022. godine, sukladno čl. 4. i 5. Pravilnika o radu Povjerenstva za reklamacije potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o., imenovani su sljedeći članovi Povjerenstva i njihovi zamjenici:
Blaženka Vlahović (Gradska plinara Zagreb d.o.o.) |
članica, predsjednica Povjerenstva |
Tomislav Lončar (Hrvatska udruga za zaštitu potrošača) |
član, zamjenik predsjednice Povjerenstva |
Damir Komerički (Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o.) |
član |
Silvana Ljubičić (Autobusni kolodvor Zagreb) |
članica |
Silvio Sedinić (Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.) |
član |
Mato Dabčević ("Potrošač" Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske) |
član |
Sanja Kumpar (podružnica Čistoća) |
članica |
Suzana Jureško (Gradska plinara Zagreb d.o.o.) |
zamjenica člana |
Zdenka Kocmur (Hrvatska udruga za zaštitu potrošača) |
zamjenica člana |
Miroslav Glišić (Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o.) |
zamjenik člana |
Luka Tušek (Autobusni kolodvor Zagreb) |
zamjenik člana |
Lucija Katavić (Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.) |
zamjenica člana |
lgor Vujović ("Potrošač" - Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske) |
zamjenik člana |
Sanja Horvat Janković (podružnica Čistoća) |
zamjenica člana |
Građani mogu dostaviti pisani prigovor navedenom Povjerenstvu osobno u poslovne prostorije i putem pošte na adresu:
Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41
N/r Tanje Kezelj Liović. tajnice Povjerenstva za zaštitu potrošača
te
putem elektroničke pošte na adresu: reklamacije.potrosaca@zgh.hr i
faksa: 01/6429 029. Dodatne informacije mogu zatražiti pozivom na broj
telefona 01/ 6420-038.