Zadovoljstvo građana uslugama Zagrebačkog holdinga

Služba za korporativne komunikacije Zagrebačkog holdinga provela je terensko ispitivanje javnog mišljenja o uslugama tvrtke, kojima su građani dali ukupnu ocjenu 3,49, objavio je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Uprave Zagrebačkog holdinga Ivo Čović.

Anketa je provedena u Centru za korisnike u razdoblju od 1. do 15. prosinca 2012. na uzorku od 1048 ispitanika kojima je ponuđeno 31 pitanje i skala ocjena od jedan do pet.

Predsjednik Uprave Ivo Čović izrazio je zadovoljstvo rezultatima ankete koji potvrđuju da su građani Zagreba zadovoljni uslugama koje im pruža Zagrebački holding.

- Ovi rezultati pokazuju da se naš trud isplatio, a ujedno nas motiviraju da budemo još bolji. Zadovoljstvo korisnika ispitano je u tri kategorije: komunalne, prometne usluge i kvaliteta usluga. Kvaliteta usluga dobila je vrlo dobru ocjenu, odnosno 3,77, dok su  komunalne usluge ocijenjene s 3,47, a prometne usluge s 3,24. Anketa pokazuje da su građani vrlo zadovoljni uslugama opskrbe plinom i vodom, koje je preko 70 posto ispitanih  ocijenilo ocjenama vrlo dobar i odličan. Također, zadovoljni su i uslugama Čistoće koja je dobila visoke ocjene od preko 60 posto ispitanika, a podjednak postotak ispitanika vrlo dobrim i odličnim ocijenio je i javni gradski prijevoz. Preko 50 posto ispitanika visokim ocjenama ocjenjuje i rad Zimske službe. Posebno raduju visoke ocjene koje je 73 posto ispitanika dalo za profesionalnost i uslužnost djelatnika Zagrebačkog holdinga te čak 85 postotno zadovoljstvo dostupnošću informacijama o uslugama. Nešto manje ocjene dobili smo za dostupnost i broj parkirnih mjesta u gradu te u poslovima koje obavljamo za Grad Zagreb, a to su održavanje i obnavljanje cesta - rekao je Čović.

Anketiranje i analizu rezultata samostalno je odradila Služba za korporativne komunikacije Zagrebačkog holdinga, čime je ostvarena ušteda zbog ne angažiranja vanjske agencije.

Rezultate ankete preuzmite ovdje.