Zbog sanacije klizišta u ulici Pantovčak, autobusna linija 101 (Britanski trg - Gornje Prekrižje) od srijede 24. travnja do završetka radova prometuje djelomično izmijenjenom trasom.
Na izmijenjenom dijelu trase autobusna linija 101 koristiti će sva usputna autobusna stajališta.Zbog izmjene tehničke regulacije prometa u Ulici Ivana Cankara, autobusna linija 134 (Črnomerec - Prečko) će od ponedjeljka 22. travnja, u smjeru Črnomerca prometovati izmijenjenom trasom:
Autobusna linija će koristiti stajalište Selska na Selskoj cesti.Kako biste platili Vaše račune prema potrošnji, dovoljno je stanje vašeg plinomjera dojaviti putem jednostavne aplikacije MOJ RAČUN dostupne na web stranici Gradske plinare Zagreb - Opskrbe d.o.o. Potrebno je upisati ŠIFRU KUPCA I ŠIFRU OMM-a te zatim upisati aktualno stanje plinomjera.
Kako bismo vam omogućili bržu, efikasniju i kvalitetniju komunikaciju također Vam nudimo mogućnost da putem aplikacije MOJ VIO brzo i jednostavno provjerite i prijavite potrošnju vode, provjerite stanje vaših računa, preuzmete račun u pdf formatu te koristite ostale funkcionalnosti vezane uz mjerno mjesto korisnika usluge.
Dodatno, stanje plinomjera i vodomjera možete dostaviti i putem govornog automata Pozivnog centra na broju 072 500 400 i bez razgovora s agentom. Dovoljno je nakon odabira odgovarajuće opcije u izborniku izgovoriti osobne podatke i šifru kupca te stanje brojila. Također, stanje plinomjera moguće je dostaviti i unosom stanja putem tipkovnice: u izborniku odaberite opciju 4 te nakon toga u podizborniku opciju 3. Nakon što putem tipkovnice unesete šifru kupca potrebno je samo utipkati stanje Vašeg plinomjera.