Povjerenstvo za reklamacije potrošača

18. 1. 2010. - Netočno očitovanje vodomjera, pogrešna primjena cjenika za obavljene usluge, narušavanje etičkog kodeksa poslovanja na štetu potrošača te ostale reklamacije vezane za obavljanje djelatnosti Društva, odlukom predsjednika Uprave Zagrebačkog holdinga Ive Čovića od rujna prošle godine rješava Povjerenstvo za zaštitu potrošača.

Formiranje Povjerenstva, kao drugostupanjskog tijela za pritužbe korisnika, omogućuje sustavnu komunikaciju s korisnicima usluga i djelovanje korisnika u njihovom poboljšavanju, što su ujedno i ključna obilježja poslovne politike Zagrebačkog holdinga.

Povjerenstvo čini sedam članova i sedam zamjenika od kojih dva člana i dva zamjenika predlažu udruge (savezi udruga) za zaštitu potrošača.

O ovlastima i sastavu povjerenstva saznajte više putem poveznice Povjerenstvo za reklamacije potrošača