Povjerenstvo za reklamacije potrošača

Odlukom Predsjednika uprave od 23. studenog 2015., kao drugostupanjsko tijelo koje odlučuje o reklamacijama potrošača, imenovano je Povjerenstvo za reklamacije potrošača u sljedećem sastavu:
 
Blaženka Vlahović  (Gradska plinara Zagreb d.o.o.) članica, predsjednica Povjerenstva
Tomislav Lončar (Hrvatska udruga za zaštitu potrošača) član, zamjenik predsjednice
Marija Sesler  (GSKG) članica
Srebrenka Simona Turković  (Zagrebparking) članica
Karolina Mokos  (Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.) članica
Damir Komerički  (Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o.) član
Mato Dabčević (Društvo "Potrošač") član
Silvio Sedinić (Vodoopskrba i odvodnja d.o.o.) zamjenik člana
Nada Barišić  (Zagrebparking) zamjenica člana
Sanja Kumpar (Čistoća) zamjenica člana
Igor Vujović (Društvo "Potrošač") zamjenik člana
Anica Matulin ( Hrvatska udruga za zaštitu potrošača) zamjenica člana
Ivan Miličević  (ZET) zamjenik člana
Antun Cvitanović (Zagrebačke ceste) zamjenik člana

Povjerenstvo za reklamacije potrošača Zagrebačkog holdinga d.o.o. nadležno je za rješavanje reklamacija koje se odnose isključivo na poslovanje tog trgovačkog društva.

Građani se navedenom povjerenstvu mogu obratiti na adresu - Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41, n/r tajnice Povjerenstva Tanje Kezelj Liović te putem e-maila  tanja.kezeljliovic@zgh.hr  ili na telefon  01/ 6420-038 i  fax: 01/ 6420-118.
O djelokrugu Povjerenstva saznajte više uvidom u njegov Pravilnik o radu.