Aplikacija Moj ZET od danas je dostupna korisnicima te omogućava bržu, lakšu i jednostavniju kupnju svih vrsta karata i kupona za autobuse, tramvaje i uspinjaču.
Upute u PDF formatu, kao i detaljne upute za korištenje mobilne aplikacije putnici mogu preuzeti na poveznici. Za dodatne informacije građani se mogu javiti na javnost@zet.hr.
Kako biste platili Vaše račune prema potrošnji, dovoljno je stanje vašeg plinomjera dojaviti putem jednostavne aplikacije MOJ RAČUN dostupne na web stranici Gradske plinare Zagreb - Opskrbe d.o.o. Potrebno je upisati ŠIFRU KUPCA I ŠIFRU OMM-a te zatim upisati aktualno stanje plinomjera.
Kako bismo vam omogućili bržu, efikasniju i kvalitetniju komunikaciju također Vam nudimo mogućnost da putem aplikacije MOJ VIO brzo i jednostavno provjerite i prijavite potrošnju vode, provjerite stanje vaših računa, zahtijevate dostavu pdf računa te ostale opcije.
Dodatno, stanje plinomjera i vodomjera možete dostaviti i putem govornog automata Pozivnog centra na broju 072 500 400 i bez razgovora s agentom. Dovoljno je nakon odabira odgovarajuće opcije u izborniku izgovoriti osobne podatke i šifru kupca te stanje brojila. Također, stanje plinomjera moguće je dostaviti i unosom stanja putem tipkovnice: u izborniku odaberite opciju 4 te nakon toga u podizborniku opciju 3. Nakon što putem tipkovnice unesete šifru kupca potrebno je samo utipkati stanje Vašeg plinomjera.