Novo radno vrijeme Holding centra



1. travnja 2019.
Novo radno vrijeme Holding centra u primjeni je od danas, 1. travnja 2019.
 
Radno vrijeme Holding centra Adresa
ponedjeljak- petak:         7.30 do  19.30 Ulica Grada Vukovara 41
prizemlje poslovne zgrade Zagrebačkog holdinga
10000 Zagreb
subota:                             8.00  do 12.00 Ulica Grada Vukovara 41
prizemlje poslovne zgrade Zagrebačkog holdinga
10000 Zagreb

Holding centar ne radi nedjeljom i blagdanom!

Radno vrijeme podružnice Zagreparking na lokaciji Ulica grada Vukovara 41
ponedjeljak, srijeda: 07:30 – 18:30
utorak, četvrtak, petak: 07:30 – 15:30

Kupovinu parkirališnih karata na blagajni moguće je obaviti i na lokaciji Šubićeva 40/III
RADNO VRIJEME
ponedjeljak – petak: 07:30 – 19:00
subota: 09:00 – 13:00

Informacije iz djelatnosti svih podružnica i ovisnih društava Zagrebačkog holdinga, plaćanje računa bez naknade, zaprimanje zahtjeva, zamolbi i prigovora, uvid u stanje računa po naknadama i blagajnički poslovi samo su neke usluge koje građanima Zagreba pruža Holding centar Zagrebačkog holdinga.

Na jednom mjestu mogu se:
  • platiti bez naknade usluge platnog prometa sljedeći računi: jedinstvena uplatnica, komunalna naknada, naknada za uređenje voda, naknada za utrošak vode, naknada za utrošak plina, naknada za odvoz komunalnog otpada, pričuva te godišnja grobna naknada,
  • predati zahtjevi za izradu pretplatničkih karata za javni gradski prijevoz, kupiti pretplatnički kuponi za sve vrste karata te kupiti sve vrste karata ZET-a,
  • predati dokumenti za promjenu matičnih podataka,
  • predati zahtjeve i reklamacije,
  • dobiti informacije o upravljanju i održavanju zgrada,
  • predati zahtjevi za izdavanje raznih potvrda,
  • dobiti informacije o dnevnim i povlaštenim parkirališnim kartama,
  • kupiti dnevne parkirališne karte te kupiti povlaštene parkirališne karte za koje je prethodno dokazano pravo na kupnju (u podružnici Zagrebparking),
  • kupiti naljepnice za parkiranje vozila osoba s invaliditetom
te obaviti još mnogi poslovi vezani za usluge iz domene rada grupe Zagrebački holding.

Detaljan popis poslova možete preuzeti ovdje u pdf-u.
 
Također se izdaju razne potvrde o plaćanju (isključivo za stambeni prostor), uključivo potvrda o plaćanju u svrhu produljenja najma (gradski stanovi).

Potvrde o dugovanju, odnosno iznosu plaćenih naknada izdaju se u svrhu:
  • produljenja / raskida ugovora o najmu stana,
  • dobivanja kredita za podmirenje obveza plaćanja,
  • odgode deložacije iz stana,
  • dokaza o podmirenim obvezama plaćanja

Informacije dostupne putem elektroničke pošte

Informacije o komunalnim računima i pojedinim naknadama mogu se saznati i putem elektroničke pošte slanjem upita na:
Podaci o kućanstvu mogu se dostaviti putem web aplikacije - prijava matičnih podataka. Upiti se šalju na info@gskg.hr.