Pozivni centar Zagrebačkog holdinga



Jedan broj za sva pitanja o uslugama Zagrebačkog holdinga!

 
Pozivom na broj telefona 072 500 400 brzo i jednostavno, 24 sata dnevno, doznajte sve o:
  • javnom gradskom prijevozu (stanju u prometu, voznom redu, cijenama i vrstama karata ZET-a)
  • prometu u mirovanju, odnosno parkiranju (javnim garažama, parkirnim kartama i službi premještanja vozila)
  • svim komunalnim uslugama koje su obuhvaćene jedinstvenom platnicom
  • djelovanju dežurnih i interventnih ekipa 
  • aktualnim radovima na cestama i prometnim regulacijama
te svim ostalim korisnim detaljima iz portfelja usluga Zagrebačkog holdinga. 

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
 
Ponuda nakladničke kuće AGM, događanja u Areni Zagreb, poslovanje Čistoće, upravljanje gradskim grobljima, pojedinosti o računu i stanju duga, rad tržnica, turistička ponuda u objektima Vladimira Nazora, dojava stanja vodomjera i detalji o opskrbi vodom, održavanje zelenih površina i igrališta – samo su neke od tema o kojima možete razgovarati s našim agentima.

Vaše nam je mišljenje važno!

Na isti broj možete iznijeti svoje prijedloge i primjedbe te pohvale, ali i razgovarati s menadžmentom tvrtke. Svakog radnog dana na pozive će od 12 do 13 sati odgovarati voditelji podružnica, direktori povezanih društava ili čelnici pojedinih poslovnih područja.
 

Radno vrijeme


Pozivni centar Zagrebačkog holdinga na raspolaganju je 24 sata dnevno, tijekom cijele godine!

Brzo i jednostavno dojavite svoj OIB sada i putem POZIVNOG CENTRA Zagrebačkog holdinga
pozivom na broj 072 500 400 od 0 do 24.