Pozivni centar Zagrebačkog holdinga



Jedan broj za sva pitanja o uslugama Zagrebačkog holdinga!

 
Pozivom na broj telefona 072 500 400 brzo i jednostavno, 24 sata dnevno, doznajte sve o:
  • javnom gradskom prijevozu (stanju u prometu, voznom redu, cijenama i vrstama karata ZET-a)
  • prometu u mirovanju, odnosno parkiranju (javnim garažama, parkirnim kartama i službi premještanja vozila)
  • svim komunalnim uslugama koje su obuhvaćene jedinstvenom platnicom
  • djelovanju dežurnih i interventnih ekipa 
  • aktualnim radovima na cestama i prometnim regulacijama
te svim ostalim korisnim detaljima iz portfelja usluga Zagrebačkog holdinga. 

Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
 
Ponuda nakladničke kuće AGM, događanja u Areni Zagreb, poslovanje Čistoće, upravljanje gradskim grobljima, pojedinosti o računu i stanju duga, rad tržnica, turistička ponuda u objektima Vladimira Nazora, dojava stanja vodomjera i detalji o opskrbi vodom, održavanje zelenih površina i igrališta – samo su neke od tema o kojima možete razgovarati s našim agentima.

Vaše nam je mišljenje važno!

Na isti broj možete iznijeti svoje prijedloge i primjedbe te pohvale.

Radno vrijeme


Pozivni centar Zagrebačkog holdinga na raspolaganju je 24 sata dnevno, tijekom cijele godine!

Brzo i jednostavno dojavite svoj OIB sada i putem POZIVNOG CENTRA Zagrebačkog holdinga
pozivom na broj 072 500 400 od 0 do 24.