EN HR

Centar za korisnike



Usluge Centra za korisnike

Informacije iz djelatnosti svih podružnica i ovisnih društava Zagrebačkog holdinga, plaćanje računa bez naknade, zaprimanje zahtjeva, zamolbi i prigovora, uvid u stanje računa po naknadama i blagajnički poslovi samo su neke usluge koje građanima Zagreba pruža Centar za korisnike Zagrebačkog holdinga.

Na jednom mjestu mogu se:
  • platiti bez naknade usluge platnog prometa sljedeći računi: jedinstvena uplatnica, komunalna naknada, naknada za uređenje voda, naknada za utrošak vode,

    Plaćanje računa, jednostavno i brzo, na samouslužnom platomatu
    naknada za utrošak plina, naknada za odvoz komunalnog otpada, pričuva te godišnja grobna naknada,
  • predati zahtjevi za izradu pretplatničkih karata za javni gradski prijevoz, kupiti pretplatnički kuponi za sve vrste karata te kupiti sve vrste karata ZET-a,
  • predati dokumenti za promjenu matičnih podataka,
  • predati zahtjeve i reklamacije,
  • dobiti informacije o upravljanju i održavanju zgrada,
  • predati zahtjevi za izdavanje raznih potvrda,
  • dobiti informacije o dnevnim i povlaštenim parkirališnim kartama,
  • kupiti dnevne parkirališne karte te kupiti povlaštene parkirališne karte za koje je prethodno dokazano pravo na kupnju (u podružnici Zagrebparking),
  • kupiti naljepnice za parkiranje vozila osoba s invaliditetom
te obaviti još mnogi poslovi vezani za usluge iz domene rada grupe Zagrebački holding.

Detaljan popis poslova možete preuzeti ovdje u pdf-u.
 
Također se izdaju razne potvrde o plaćanju (isključivo za stambeni prostor), uključivo potvrda o plaćanju u svrhu produljenja najma (gradski stanovi).

Potvrde o dugovanju, odnosno iznosu plaćenih naknada izdaju se u svrhu:
  • produljenja / raskida ugovora o najmu stana,
  • dobivanja kredita za podmirenje obveza plaćanja,
  • odgode deložacije iz stana,
  • dokaza o podmirenim obvezama plaćanja.

Informacije dostupne putem elektroničke pošte
Informacije o komunalnim računima i pojedinim naknadama mogu se saznati i putem elektroničke pošte slanjem upita na:
Podaci o kućanstvu mogu se dostaviti putem web aplikacije - prijava matičnih podataka ili putem e-mail adrese oib@gskg.hr. Upiti se šalju na info@gskg.hr.

Radno vrijeme Centra za korisnike od 1. rujna 2014.: Adresa:
  •  ponedjeljkom i srijedom
7,30 do 18,30 sati Ulica Grada Vukovara 41
prizemlje poslovne zgrade Zagrebačkog holdinga
10000 Zagreb
  •  utorkom, četvrtkom i petkom
7,30 do 15,30 sati
     
Centar za korisnike ne radi subotom, nedjeljom i blagdanom!