Zahtjevi za naknadu štete na oštećenim vozilima

U podružnicu GSKG proteklih je dana stiglo više dojava građana o oštećenjima parkiranih vozila zbog snijega i leda s krova.
 
Kako građani ne bi gubili vrijeme u prikupljanju informacijama kome se trebaju obratiti, podružnica donosi osnovne upute (za zgrade pod upravljanjem GSKG-a).
 


Potrebne radnje:
 
  • provjera u našoj Podružnici kod kojeg je osiguravajućeg društva zaključeno osiguranje za tu zgradu                 (tel 45 65 885, 45 65 972);
  • zahtjev za naknadu štete vlasnik vozila podnosi izravno tom osiguravajućem društvu
  • uz zahtjev u pravilu treba priložiti policijsku potvrdu ili zapisnik o očevidu, potvrdu predstavnika suvlasnika zgrade i dokumenti o vlasništvu vozila.
Osiguravateljska kuća obavlja procjenu oštećenja na vozilu.
 
Podsjetimo, osim čišćenja oko zgrade, suvlasnici su zaduženi i za uklanjanje snijega i leda s krovova. Iako to najčešće nije definirano ugovorom o upravljanju, taj posao u njihovo ime može učiniti i upravitelj angažiranjem izvoditelja koji za to imaju odgovarajuću opremu.

Uz to, ako postoji opasnost od padanja snijega ili leda s krova, podružnica Gradsko stambeno komunalno gospodarstvo na to redovito upozorava  suvlasnike te u dogovoru s njima hitno postavlja upozorenja i zapreke kojima će se zaštititi prolaznici (najčešće su to letve i PVC trake, a u  posebnim slučajevima i zaštitni tuneli).

Kako su zgrade pod upravljanjem GSKG-a osigurane i od odgovornosti prema trećim osobama (ali ne i prema suvlasnicima), u slučaju ozlijede ili štete zbog pada snijega/leda s krova, oštećena osoba se izravno obraća osiguravatelju (a ne upravitelju).
 

Podružnica GSKG