Rješavanje pritužbi građana na Zagreparking

Povodom medijskih napisa kako je podružnici Zagrebparking moguće jednom godišnje stornirati kaznu, dnevnu parkirališnu kartu, koju vozači nalaze zataknutu za vjetrobransko staklo u slučaju da je došlo do pogreške prilikom plaćanja mobitelom, podružnica objavljuje:
 
„Iako podružnica Zagrebparking povremeno uvažava prigovore korisnika, moramo naglasiti da se radi o netočnoj i nepotpunoj informaciji. Nije riječ o tome da Zagrebparking „oprašta kaznu jednom godišnje“, već u određenim situacijama umjesto potraživanja naknade za izdanu dnevnu parkirališnu kartu uvažava mogućnost da je korisnik pogriješio, te  prihvaća uplaćenu naknadu za satnu parkirališnu kartu.

Želimo istaknuti da se svaka pritužba razmatra individualno. Svaka pojedinačna odluka donosi se isključivo u korist korisnika usluga javnih parkirališta Grada Zagreba, ali samo kod onih pogreška koje se svakome mogu dogoditi. Radi se o greškama koje su životne, uz uvjet jasno vidljive namjere korisnika da je naknadu za parkiranje želio platiti, te  da dnevna parkirališna karta ne bi bila izdana da pogreške nije bilo. Prilikom uvažavanja pogreške svaki korisnik usluge biva dobronamjerno upozoren na dodatnu pažnju pri sljedećem korištenju usluge.

U želji za što kvalitetnijim i transparentnijim pružanjem usluga, podružnica Zagrebparking i dalje stoji na usluzi korisnicima te pomno razmatra sve zaprimljene prigovore upućene poštom ili osobno na adresu podružnice Zagrebparking, Šubićeva 40/III, kao i na e-mail adresu info@zagrebparking.hr. Zahvaljujemo na razumijevanju.“

Podružnica Zagrebparking