Predstavljanje novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija Pozivnog centra



24. studenog 2017
. Gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, predsjednica Uprave Zagrebačkog holdinga Ana Stojić Deban i članica Uprave Daniela Franić danas su sa suradnicima obišli Pozivni centar Zagrebačkog holdinga-  središnje mjesto digitalne komunikacije s korisnicima usluga Zagrebačkog holdinga i građanima Zagreba općenito.

Prije dvije se godine, prema suvremenim komunikacijskim standardima, a u skladu sa smjernicama razvojnoga trenda Uprave Društva započelo raditi na integraciji ponajprije telefonske komunikacije na jedinstvenu platformu.Tako je Zagrebački holding, kao neizostavan i važan čimbenik svakodnevice u hrvatskoj metropoli, istinski servis našim sugrađanima postao kontinuirano dostupan, 24 sata dnevno, sve dane u godini.
 
-Struktura naših korisnika, kao i usluga koje realiziramo i više je nego kompleksna, a naša je težnja prilagoditi se cijelom spektru naših korisnika, njihovih navika i potreba. Upravo zato, želimo na jednom mjestu pružati svu potrebnu asistenciju koja se odnosi na portfelj usluga našega društva, što se u prvoj fazi razvoja ovoga projekta pokazalo i više nego opravdanim.- rekla je predsjednica Uprave Ana Stojić Deban.
 
Pozivni centar od svojih je početaka povezan sa operativnim službama naših podružnica i ovisnih trgovačkih društava, objedinjujući tako informacije od značaja iz javnog prijevoza, prometne i komunalne infrastrukture, energetskih djelatnosti, ali i naše tržišne ponude. Pojednostavljeno, operativne i praktične informacije od značaja za javnost i svakog našeg korisnika promptno se dostavljaju ovom centru i komuniciraju prema svim zainteresiranim korisnicima.
Interes korisnika u svakodnevnom je porastu i agenti Pozivnog centra odgovore na više od 3 tisuće poziva dnevno, a u eksperimentalnoj fazi zabilježen je i izniman interes za informatičku komunikaciju putem specijaliziranih platformi.
 
Kada bismo prema dosadašnjim statističkim pokazateljima željeli slikovito prikazati intenzitet poziva prema našem broju, možemo opravdano utvrditi kako tijekom jedne godine ostvarimo kroz ovaj Centar najmanje jedan kontakt  sa svakim građaninom Grada Zagreba i okolice.
 
Ono što je Pozivni centar Zagrebačkog holdinga od samoga početka činilo možda drugačijim i prije uvođenja novih komunikacijskih kanala, svakako je praksa povratnog pozivanja naših korisnika čiji smo broj zabilježili, a iz nekog razloga nisu imali mogućnosti pričekati na odgovor. Zavidan broj bilježimo i u internetskom okruženju, a sukladno tim pokazateljima i više od 600 tisuća individualnih posjetitelja naših stranica mjesečno, potvrdilo je i naše opredjeljenje prema novim tehnologijama.  
Kako bismo korisnicima, ali i vama medijima - koji ste važna spona između Zagrebačkog holdinga i građana osigurali istovremenu i pravodobnu informaciju o našim uslugama, koje su zbog svoje prirode promjenjivog karaktera u praksi, koje utječu i na koje utječe niz faktora, osigurali smo pregled svih statusa naših usluga na jedinstvenoj podstranici sada.zgh.hr
 
Vrlo pregledno, u statusnoj se traci već grafički može zaključiti kakvo je stanje u javnom prijevozu, na prometnicama, ima li poteškoća u opskrbi vodom ili plinom, ali i doznati sve druge korisne informacije o TRENUTNOM pružanju usluga i alternativnim rješenjima.
 
S obzirom na to da Zagrebački holding često puta realizira veće projekte, na izravan ili indirektan način sudjeluje u javnim događanjima i posebnim organizacijama, putem stranice su omogućeni izravni prijenosi s terena ili našeg improviziranog studija. Kako bi posjetitelji te informacije od značaja mogli jednostavno i podijeliti putem društvenih mreža ili popularnih komunikacijskih servisa, pridodane su funkcionalnosti koje to omogućuju doslovce jednim dodirom.
 

A upravo tako – jednim se dodirom na tom okruženju od sada može pristupiti i našim agentima. Putem specijaliziranog sučelja korisnici mogu pisanim putem, sa računala ili putem mobilnih telefona, zatražiti našu asistenciju. Digitalna platforma omogućuje i razmjenu datoteka pa osim uobičajenog pitanja ili odgovora, komunikacijski kanal služi i za razmjenu dokumenata.
 
Zato više neće biti potrebno, osim za one predmete gdje zakonski akti propisuju osobnu identifikaciju i ovjeru, biti potrebno obilaziti više naših poslovnica kako bi se neki zahtjev generirao ili se provjerio njegov status.
 
Govoreći o približavanju korisnicima, ovoga puta i doslovce, ne treba zaboraviti na Pokretni ured Zagrebačkog holdinga koji je od svibnja sve gradske četvrti posjetio prosječno 5 puta, ostvario oko 4 tisuće kilometara i došao na 300-tinjak lokacija.
 
Naša je namjera i nadalje integrirati sve usluge, kako bi građani, što jednostavnije i bez komplikacija, mogli različitim modelima dobiti sve potrebne informacije i upravljati uslugama prema visokim komunikacijskim standardima, nadohvat ruke.