Brže i jednostavnije do informacije

Uspostavom poziva s dežurnim glavnim prometnikom putem radio stanice, zagrebački gradonačelnik Milan Bandić otvorio je danas ujutro Kontakt centar - prvo komunikacijsko središte ZET-a namijenjeno korisnicima usluga javnoga gradskog prijevoza.

Nastavak je to osuvremenjivanja poslovanja kojim podružnica Zagrebački električni tramvaj nastoji javni gradski prijevoz još više približiti svim građanima i gostima Zagreba.

Primjena suvremenih informacijskih sustava kroz Kontakt centar omogućuje sadašnjim i potencijalnim korisnicima usluga javnoga gradskog prijevoza ubrzanu komunikaciju i dobivanje tražene informacije na dva telefonska broja:
  • 060 100 001 - broj s dodanom vrijednošću *
  • 0800 200 060 – besplatan broj
Pozivom na broj 060 100 001, putem govornog automata 24 sata dnevno, mogu se dobiti informacije o
  • korisnicima prava na besplatan prijevoz na području Grada Zagreba
  • besplatnom prijevozu u središtu Grada Zagreba
  • radnom vremenu prodavaonica karata.
U Kontakt centru radnim danom rade operateri koji će u najkraćem mogućem roku pozivateljima pružiti informacije poput
  • dolaska tramvaja na konkretno - odabrano stajalište
  • voznom redu u autobusnom prijevozu
  • aktualnom stanju u prometu
  • prometnim područjima i zonama
  • cijenama prijevoza
  • povijesti javnoga gradskog prijevoza,
te o mnogim ostalim temama vezanim za javni gradski prijevoz.

Na besplatnom broju telefona 0800 200 060 bilježit će se, 24 sata na dan, sve sugestije i prijedlozi vezni za javni gradski prijevoz. Nakon obrade podataka, stručno osoblje Kontakt centra javit će stranci odgovor u najkraćem mogućem roku.

Uskoro interaktivna karta

Aktualno stanje u javnom gradskom prijevozu moći će se pratiti i na službenoj internetskoj stranici ZET-a, gdje će se promptno objavljivati informacije o redovitosti tramvajskog i autobusnog prometa, kao i izvanrednim događajima i regulacijama.

U slučaju poremećaja u prometu, zastoja ili izvanredne organizacije prijevoza, uskoro će se iz Kontakt centra uživo početi emitirati informacije u putnički prostor vozila te na stajalištima opremljena informativnim zaslonima.

U pripremi je i interaktivna karta s mrežom tramvajskih i autobusnih linija putem koje će korisnici usluga javnoga gradskog prijevoza pronaći trasu svog putovanja od polazišta do odabranog odredišta.

Radno vrijeme Kontakt centra je radnim danom od 7.30 do 20 sati.

* Cijena poziva na broj 060 100 001 s fiksne linije je 1.13 kuna/min, a s mobilne 2.31 kunu/min (PDV je uračunat).